Ny vecka

Men först ska jag snabbt dra helgen. I fredags kom Sanna och Malena hit, vi har haft mysigt, shoppat, druckit vin, ätit pizza, färgat håret, ögonfransar, åkt till stockholm, ätit på restaurang, druckit öl i skybaren i västerås, promenerat i söndagssolen, sett på grey’s anatomy, pratat, fikat. En perfekt tjejhelg alltså 🙂 Tack fina ni för trevligt besök!

Nu väntar en ny vecka. I kväll och i morgon dag blir det praktik. Sen är jag ledig tills helgen. Ska plugga lite inför nästa måndags seminarium. Tre veckor praktik kvar, sen en teorikurs. Ska bli lite skönt med teorikurs faktiskt. Även om jag vet att det är en krävande kurs. Men ändå. Och i den kursen ska jag till Kalmar, Göteborg och Bilbao. Inte konstigt att man längtar kanske?!

Tvättid just nu. Och man blir ju sådär extra lycklig när man inser att bara en maskin funkar istället för två. Så det blir bara två maskiner gjorda idag får tvätta två maskiner en annan dag. Inte värre än så, men lite surt.

På fredag ska jag kolla på Västerås i hockeyallsvenskan. De leder. Fast jag går ju främst dit för att min kusin dömer. Eller ja, hade han inte gjort det så hade jag aldrig gått dit :p

Nä, nu ska jag morgonmysa lite till. Det kommer bli en lång dag.

Ha en bra dag!

Lämna en kommentar