Ibland undrar jag

om drömmarna om vad denna bok ska åstadkomma är så stora att de lägger krokben för mig. Jag önskar så att jag får igenom känslan jag vill och att boken berör. Och att någon kanske får sig en tankeställare.

Saknas cirka en fjärdedels manus i nuläget, mycket att göra för att få ihop säcken. Men vi får väl se, en dag ska den stå där i bokhandeln. Och den här gången hoppas jag definitivt att även bokhandlar som akademibokhandeln och så tar in den. Bokia i Stenungsund tog in min bok men hade varit häftigt att se den i fler affärer och inte bara på nätet.

Kommentera

