Välkomna tillbaka till skrivarhörnan

Det har varit en lång bloggpaus och en ännu längre manusskrivarpaus men nu är lusten där och även finns lite tid nu med. Det går inte fort att skriva boken dels för att jag nu ska försöka få ihop allt det röriga som jag skrev för snart ett år sen. Men också för att jag kan skriva de korta stunderna sonen sover (och då de få stunderna han sover någon annanstans än på mig).

Så det kommer ta en stund till innan råmanuset är klart men jag är på gång 🙂

Välkomna tillbaka eller välkomna hit ni som är nya läsare. Jag ska försöka uppdatera så ofta det går, framförallt om skrivande men även om allt annat som kan dyka upp som är värt att skriva om.

2015/01/img_4861.png

3 thoughts on “Välkomna tillbaka till skrivarhörnan

  1. Sanna ( som gråter när hon vill gräla ) här 🙂 ville bara tacka för din kommentar på min kommentar hos Elaine . Vilken fin blogg du har ! Kikat runt lite snabbt och såg att du gett ut en bok , wow ❤ grattis ! Vad roligt ! Ska köpa den så fort jag har vägarna förbi en bokhandel . Vad spännande ! Kramar

    • Vad roligt att du tittade in här och kommenterade! Ska kika igenom din blogg inatt under amningstillfällena 😉
      Ja, en bok 2012 har det blivit men hoppas på att bli klar med den jag håller på med nu inom snar framtid 🙂

      Vill du köpa boken någon gång så är det adlibris och Bokus främst (där kostar den dock drygt 200kr – dyrt! Man kan även beställa av mig för 100kr plus frakt vilket är ca 49kr (men då får man den signerad med).

      Kramar

      • Men åh, då beställer jag gärna av dig om det går ? Riktigt roligt ju. Har som dröm att ge ut en bok men har typ alzheimers light så kommer knappt ihåg vad jag gjorde igår ju hahaha , vad handlar din bok om ? Är den baserad på ditt liv eller en roman /chicklit / deckare etc? Oavsett så vill jag gärna läsa . Älskar att höra / läsa om människor som fullföljer sina drömmar ! Lycka till med nya boken ❤ kontakta gärna mig på mail med info om hur jag beställer boken kramar

Kommentera

